You are hereForum / Kampüs (?) İçi / Yaz Okulu 2010

Yaz Okulu 2010


88 replies [Son gönderi]
kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008

Geçen sene Yaz Okulu'nun açılması için elinden geleni yapmış ve hic bir sonuc alamamıstım.Birlik olursak bize yardımcı olacaklarına eminim.Cunku gecen sne o kadar tırmalama ragmen acılmadı ve sene basında bana gelen 'dilekçe verseydiniz,acılırdı' oldu.Ben bu sene yaz okulunun acılacagını sanıyorum cunku genel kalan ogrencı oranı cok fazla bellı derslerden.Lütfen sımdıden bu ısın pesınde kosalım son ana bırakınca olmuyor.Bütünlemenın olmaması ustune ustluk yaz okulunun da olmaması sanırım sadece bızım unıversteye ozel.Arastırmalarıma gore de bu YÖKle falan ılgılı deıl sadece unıversıte senatosunun aldıgı bır karar.Ögrencı temsılcısı falan kım ben bılmıyorum.İlgilenenler bilgisi olanlar destekleyenler bu baslık altında toplansın ıstedım ancak birlık olunursa sesımızı duyurabılırız cunku.

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

elimizden ne geliyorsa yapalım ben varım:)

pirkare
pirkare kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 hafta 5 gün ago. Offline
Joined: 03/01/2007
.....

...4. sınıflara da açılacaksa eğer bizde açılması için -bilemem ne kadar olur- kulis oluşturmaya çalışırız... onun bilgisini almak gerekir...yoksa bunların bütünlemesi var yaz okulunu ne yapacaklar derlerse kılımız bile kıpırdamaz :)

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
talep edildiğinde acmak

talep edildiğinde acmak zorunda olduklarını ve hatta 5 ogrencı olsa bıle kabul etmelerı gerekıyor.Bu gecen senelerde mersın uvıversitesinde yasanmıs en son acmamıs fakat cukurova unıversıtesıne yollamıslar yaz okulunda.Mersın unıversıtesınde but var cukurovada da !

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
tamam o zaman arkadaslar ne

tamam o zaman arkadaslar ne yapmamız gerekıyo ben kımsenın aksını ıstıycegını sanmıyorum cogunluk kabul eder yaz okulunu

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
sınıftan bır temsılcı secılıp

sınıftan bır temsılcı secılıp yaz okulu ısteyenlerden dılekcelerı toplayıp dekanlıga teslım etmesı gerekıyor sanırım.Elimizde dilekceler olmadan resmıyette bısey ıfade edemeyız.

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
ben bunun için avukat olan bi

ben bunun için avukat olan bi ablama danıstım dilekçe yazdık beraber bu dilekçenin örneğini okulda dağıtmaya çalışırım sizede özelden mesaj atarım eğer onaylarsanız verelim dilekçeyi açılsın. işletmler nasıl dilekçe verip anadolu hisarında kaldılarsa bizede yaz okulu açmalılar diye düşünüorum!

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

alalım o dilekçe örneğini bu siteden 5 10 kişi alıp örneği okuldada 3 5 arkadasına dagıtırsa dağ gibi büyür sayı....

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

.

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

an itibariyle bende bi avukat tanıdıgımızla görüştüm yaz okulunun bizim yasal hakkımızın oldugunu ve resmi yapacagımız işlemle acılmasının kesin oldugunu soyledi..pınar dilekçe örnegi verecegi için ben istemedim kendisinden ama isterseniz isteyebilirim...

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
cok guzel arkadaslar pekı

cok guzel arkadaslar pekı nasıl halledelım bu olayı okulda falan mı bulusalım yoksa dılekce ornegın ı burayamı koyarsınız?

pff
User offline. Last seen 4 gün 19 saat ago. Offline
Joined: 16/10/2008
Peki ya bütleri isteme

Peki ya bütleri isteme hakkımız yok mu? Yaz okulundansa "büt"ün olmasını isterim ben. Bunu da araştırabilirseniz sevinirim :/

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
bence buraya koyalım burdanda

bence buraya koyalım burdanda alabilenler alıp alıp cogaltıp arkadas cevresine dagıtsın okulda..bide 2 3 kişi bi araya gelip rona hoca veya ahmet hocayla konusmaya gidelim..tepkilerini almadan halledelim

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
Büt acılmasını da herkes

Büt acılmasını da herkes destekler dilekce toplanırsa olabılır evet ama suanda dusunecegımız ılk sey yaz okulu.cunku but olmasını kabul etseler bıle yenı doneme baslar anca.pınar sen ornegı buraya koyarsan bız de yazar okula getrrız.

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
yönetmelik

arkadaslar yönetmeliğe göre büt yok yaz okulu var yaz okulunu bu yıl istiyorsakda yine yöneltmeliğe göre " bahar dönemi vize sınavlarından 15 gün öncesine kadar kararlaştırılmalıdır" gibisinden bi madde var..yani toplamda 3 hafta var..

serkan11
User offline. Last seen 21 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 17/02/2010
bütünleme hakkımız

arkadaslar biz yaz okulu felan uğrasmayalım bütleri geri getirelim
2008 öss de tercih yaparken büt vardı sistemde
yeni sistem 28 ağustosta kabul edilmiştir bizi bağlamaz

ayrıca kamu yönetiminden bir öğrenci bütlere girme hakkı kazanmıştır

B_ggolg_E
User offline. Last seen 14 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 15/09/2009
dilekçe örneğini bize

dilekçe örneğini bize ulaştırabilirsen çok iyi olur.iktisat gibi lanet bir ders varken yaz okulu açılmazsa uzatmak garanti:/ okulda kurul toplanıp karar veriyormuş bizim okulda açmazlarsa aynı dilde ve aynı ders saati olan aynı dersi başka bi ünv dede alabiliyoruz böyle bi hakkımız var ama herkesin elini çabuk tutması gerekiyo bunun için.

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
birisi buraya dilekce

birisi buraya dilekce ornegını koysada bız de yaz okulu ıcın hazır edip kayıt yenıleme ıslemınden sonra mıllet okulda olur toplar teslim ederiz.

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
evet arkadaslar hazırlayan

evet arkadaslar hazırlayan varsa koysun buraya sonra okulda toplayıp teslım edelım

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
pınar yarına kadar koymazsa

pınar yarına kadar koymazsa ben yarın avukat tanıdıgıma gider tekrar yazdırırım sonra coğaltıp çoğaltıp herkez başvurur..dediğim gibi zamanımız cok kısıtlı..

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
tamam arkadasım beklıyoruz

tamam arkadasım beklıyoruz :)ınsallah acarlar ya su yaz okulunu

serkan11
User offline. Last seen 21 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 17/02/2010
yaz okulu

arkadaslar bu okulda yaz okulu yok büt yok onu da anladım peki not sisteminde niye FD yok hiç kimse tartışmıyor . bu not yönetmelikte var fakat hiç bir sınavda ben FD verildiğini görmedim

ayrıca makro ve mikro dan kalan arkadaslar yönetmeliğe göre ön koşullu dersleri alabilmek için şu maddeler yer alıyor:

A)bu dersin başarılmış olması gerekir

B)ön koşullu dersinden ş bu yönetmeliğin 23 maddesinde belirtilen FD notunun sağlanmış olması gerekir

görüldüğü gibi arkadaslar FD notunu almamız yeterli on koşullu dersi almamız için

arkaslar bunlar daha yönetmeliği kendileri bile bilmiyor. kafalarına göre sistem uyguluyorlar. hakkımızı arayalım kendimizi ezdirmeyelim gerekirse eylem yapalım

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
su dılekce ornegını bu sabah

su dılekce ornegını bu sabah koyarsanız ben bugun 3 gıbı okulda olucam ve arkadaslarıma dagıtırım bı yerden baslamak lazım

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
http://sbmyo.nku.edu.tr/index

http://sbmyo.nku.edu.tr/index.php?o... bu linkte yaz okuluna katılma dilekçe örneği buldum.Bunun başına açılmasını arz ediyorum falan deyip verebılırız sanıyorum.Asıl örneğini koyan olmassa ben bunun gıbı yazmayı dusunuyorum.Ayrıca teker teker goturup vermeyelım pazartesı toplamaya baslayalım.Persembe gunu toplayıp hocalarla arası iyi dialoğu olan 2 kişi götürür.Eğer sonradan haberı olanlar falan olursa onlar gıdıp bırakır.Ne dersiniz?

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

arkadaslar ben yaz okulunu talep ettiğimize dair dilekçeyi hazırlatıyorum yarına hazır olacakmış peki bu dilekçe iktisadı idarı bilimler fakultesi dekanlıgınamı ,rektörlüğemi ,iktisat bölüm başkanlıgına falanmı olsun? fikri olan?

blue_way
blue_way kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 02/12/2008
dilekçe iktisadi idari

dilekçe iktisadi idari bilimler fakültesi dekanlığına olmalı çünkü yaz okulunun kararını vermek rektörlükte değil rektörlük yaz okulunu fakültenin kararına bırakıyor

blue_way
blue_way kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 02/12/2008
dilekçe iktisadi idari

dilekçe iktisadi idari bilimler fakültesi dekanlığına olmalı çünkü yaz okulunun kararını vermek rektörlükte değil rektörlük yaz okulunu fakültenin kararına bırakıyor

mystery
mystery kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 28/11/2009
arkadaşlar burda verilen

arkadaşlar burda verilen örnek yaz okuluna başvurmak için,biz yaz okulu açılmasını isteyeceksek ona göre bir örnek bulsak?

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

ben ona göre hazırlatıyorum yaz okulu hakkımızı talep etme üzerine gibisinden sanırsam galiba vsvs:D

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
tamam arkadasım pazartesı

tamam arkadasım pazartesı o9kul acıldıgında hep bırlık te verelım su dılekcelerı

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
marmara üniversitesi

marmara üniversitesi dekanlığına
fakültemizin....... numaralı ...... sınıf öğrencisiyim.
sınav sisteminden kaynaklanan mağduriyetimin giderilmesi amacıyla öğrencilik/eğitim haklarımı kullanarak finalle geçiş sisteminin değiştirilerek finallerden sonra bütünleme,yaz okulu yada çan eğrisis sisteminin gelmesini istiyorum
gereğinin yapılmasını arz ederim

TABİ BU GENEL ANLAMDA İKİNCİ SINFLARA İTAFEN Bİ DİLEKÇE BUNUN HAKKINDA TARTIŞILABİLİNİR SADECE YAZ OKULU İSTEMİ DE OLABİLİR BUNU BURDA VE KENDİ ÇEVREMİZLE TARTIŞIP ÇABUK Bİ KARARA VARDIRMALIYIZ..

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
VE ÇOK ÜZGÜNÜM DAHA ERKEN

VE ÇOK ÜZGÜNÜM DAHA ERKEN KOYABİLİRDİM=//

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
senato kararı kolay kolay

senato kararı kolay kolay değişmez yani bence bütünleme, çan eğrisi gibi olaylaı unutlaım sadece hakkımız olan yaz okuluna odaklanalım gerisi boş caba olur cunku..benim fikrim sadce:)

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
.

.

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
bilemiorum herkesin fikri

bilemiorum herkesin fikri alınmalı büt ii olur yaz okulu biraz riskli cünkü hem ders başına para veriosun hem özellikle il dışından gelenler yazı ailelerinden uzakta geçirmek durumda kalıolar herkesi düşünmemiz gerek bence!

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
bende aynı fikirdeyim ama

bende aynı fikirdeyim ama kural değiştirmek bu seneye yetişmez..ve herkezin derdide ilk 2 yıl ortalaması derdinden kurtulmak

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
bende öle düşünüorum bu sene

bende öle düşünüorum bu sene alttan ders bırakmak istemiorum yaz okulu bana göre en iyisi çoğunluk aynı fikirdeyse haftaya verelim dilekçeleri!!

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
tabı olur. bu hafta ıcınde

tabı olur. bu hafta ıcınde halledelım

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
nasıl yazıcamıza karar

nasıl yazıcamıza karar vermeliyiz ağız birliği yaparsak daha etkili olur önce crazyearth ın avukat tanıdığına basvurmasını bekleyelim dilekçenin son halini buraya koyarız yazmak isteyenler alırlar.

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
re

arkadaslar dilekçe geldi..dosya halinde eklemeye calıstım ama hata veriyor..bilginiz olsun die taslak halinde aşagıya eklicem.ama daha düzenli ve kolaylık olsun diye dilekçenın cıktısını alıp cogaltcam..pazartesi okulda bulusabilirsek elden dagıtabilirim herkeze..hem bu sekilde daha kolay olur, yüz yüzede konusmus oluruz..kacta nerde bulusalım ve kimler geleblir??

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
DİLEKÇE TASLAĞI

MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÖĞRENCİ İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ’NE
İSTANBUL

Okulunuz İktisadi İdari Bilimler Fakültesi ……. Bölümünün ……. Nolu öğrencisiyim.

Yürürlükte bulunan Marmara Üniversitesi Yaz Okulu Yönetmeliği uyarınca, ………. Derslerinden yaz okulu açılmasına (madde 8) ve açılan yaz okuluna devam hakkının (madde 9) tarafıma tanınmasına karar verilmesini saygılarımla arz ederim.

Tarih :
İsim :
Öğrenci No:
İmza :

crazyearth
User offline. Last seen 6 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 30/10/2008
.

.

zynp
User offline. Last seen 8 hafta 11 saat ago. Offline
Joined: 13/02/2010
pekı okulda nası organıze

pekı okulda nası organıze olcaz

zynp
User offline. Last seen 8 hafta 11 saat ago. Offline
Joined: 13/02/2010
pekı okulda nası organıze

pekı okulda nası organıze olcaz

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
sadece yaz okulu mudur şimdi

sadece yaz okulu mudur şimdi son karar!!

serkan11
User offline. Last seen 21 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 17/02/2010
arkadaslar bırakın yaz

arkadaslar bırakın yaz okulunu felan hakkımız olan bütünlemeyi neden istemiyoruz
ayrıca ahmet yılmaz hoca ile konuştum yaz okulu açolacakmı diye kesinlikle yaz okulu açılmayacak dedi

ayrıca kamu yönetiminden bir öğrenci bütlere girme hakkı kazanmştr
ahmet hocaya bunuda sordm o da doğru dedi fakat hazırlıktan gelen bir öğrenci olduğunu söyledi . fakat hazırlıktan gelen bir öğrenci olması imkansızdr. yönetmeliğe göre hazırlıktan gelen bir öğrenciye bütünleme hakkı vardır. ayrıca ahmet hoca rektörlük bir üst mahkemeuye itiraz etmş

o öğrenci bütlere girme hakkı kaznmşsa bu hakkkı bizde kazanmşz demektir

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
yaz okulu ıhtımalı yuksek

yaz okulu ıhtımalı yuksek dedıler hatta suanda gorusme halındelermıs.Bu insanoğlu ne garıp bu konu acılmasa yazan olmazdı heralde sımdı bırını hallettık dıgerını ıstıyoruz.Sen anlamıosun heralde arkadasım 1.donemden bı ton dersım kaldı 1.sınıftan da bır o kadar.Bıraz madurları da dusun Bütle nasıl halletmeyı dusunebılırız gecmıs derslerı.Yaz okulunu halledıp yenı doneme büt olması ıcın tekrardan verırız dılekceyı.Butunleme hakkımız var ama butunlemeden gecemeyenler de var ust donemlerde mesela.

serkan11
User offline. Last seen 21 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 17/02/2010
arkadasım marmara

arkadasım marmara üniversitesi yaz okulu yönetmeliğini okudum mu hiç en fazla alabileceğimiz 9 kredi 9 redi sence yeter mi acaba
9 kredi demek en fazla ders . tamam arkadasm bari yaz okulunu getireceksiniz alıcağımız kredi sayısıda bari çukurova üniversitesi gibi 15 kresiden aşağı olmasın.ayrıca bize geçensene de yaz okulu olmadı onuda göz önünde bulundurun.insallah getirebilirsiniz ama yaz okulunu desteklemiyorum sakın aklına gelmesin ayrıca bu sistemde çan eğrisi var niye kullanılmıyor bari onuda sorun

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
onu yapın bunu yapın bari

onu yapın bunu yapın bari bunu da söyleyin ne biçim bir konuşma tarzıdır anlamış değilim.O yüzden yardımcı olamayacam.Çalışanlarına söylersin hallederler.

serkan11
User offline. Last seen 21 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 17/02/2010
ARKADASIM SEN YAZ OKULU

ARKADASIM SEN YAZ OKULU AÇALIM DİYE ORTALIĞA BİR LAF ATMIŞSIN. NE YAZ OKULU HAKKIN DA BİLGİ VAR HEMDE DE BİLGİ VERENLRE KARŞI CEPHE ALIYORSUN.
HEM ALTTAN BİR SÜRÜ DERSİM VAR DİYORSUNŞ YAZ OKULUNU KREDİSİ 15 KREDİ DEN AŞAĞI OLMASIN DİYORUM. YOK ONU SÖYLEYN YOK BUNU SÖYLEYN DİYE FIRÇA ATIYORSN. YÖNETMELİĞİ BİLE BİR KERE OKUMAMŞSN GELMŞ BANA YOK BU NASIL KONUŞMA TARZI DİYORSN.

BU OKULDA YAZ OKULU AÇMAZLAR KARDEŞM.ÇÜNKÜ HOCALAR KESİNLİKLE YAZIN OKULA GELMEYİZ DEMŞ DEKANLIĞA.GELİRSE BAK YİNE BÜT GELİCEK.

charmy
User offline. Last seen 2 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 20/11/2006
eski mezun arkadaslarınızdan

da bir coğu böyle konularda bir sürü şey yaptılar üzülerek serkan arkadaşımıza katılıyorum marmara da hepten kafa yapısı maalesef değişmedikçe böyle saçma olaylara artık bünyeyi alıştırın hiçbir okulda yok yaz okulu olmayacak da bütte kalkacak e yani herkes 7 yılda bitirsin o zaman baştan öyle anlaşalım bence dilekçe yazma olayı güzel sonuna kadar denemelisin kendinizi sonra hiçbişey yapmadık demeyin arkadaşlar ama sonuç vermesi işte orayı bilemiyorum aklınıza sığmayacak konularda dilekceler verildi kaç kere ben umudumu çoktan kestim yani bir otomasyon programı yaptılar onu bile danışmana onaylatmak zorunda kalıyormus arkadaşlar gerçekten de agzım açık okudum ve sinirimden güldüm yani hakkaten yaz okulu açtık deyip büt koymaları yuzde 99 dur yani

kwrck
kwrck kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 11 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2008
Ya arkadasım gelsın but de

Ya arkadasım gelsın but de gelsın alla alla.Ben fazlasıyla okdum gecen sene rektöre bile ilettim derdimi oyalayıp yok dedıler bu sayede dıger okulların yaz okuluna da gıremedım.Derdımız genel olarak 3. sınıfa gecebılmek onun ıcın yaz okulunu ıstıyoruz sen bunu tam anlayamamıssın galıba suanda but gelse ne olcak genel olarak envanter mıkro gıbı derslerden bırsuru kalan var.!. donem gectı neyin bütünü yapcak.Bir bilgi verseydın eyvallah ama ben bı bılgı gormedım yazdıklarını herkes bılıyordu bununla da kalmayıp onu yapın buna gıdın deyıp oturdugun yerden emırler yagdırıosun madem dertlısın sen de peşınden git.Büt acılsın ıstıyosan ona toplamaya calıs dilekce ya da ne gerekıosa ama oturdugun yerden ahkam kesme kımseye.Ben de bılıyorum bu okulun nasıl köstek bir okul oldugunu.Ama yınede bıryerde elımden gelenı yapmak ıstıyorum sonuca bağlamak adına.Yaz okulu acılması dekanlıgın gundemınde oldugu ıcın ben bunu buraya yazdım ve peşinden gidelim dedım.Laf olsun dıye laf atmadım ortaya.Tek derdım herkes gıbı ortalamayı yukseltıp 3. sınıfa gecebılmek baska bır derdım yok.

pff
User offline. Last seen 4 gün 19 saat ago. Offline
Joined: 16/10/2008
Daha önce bahsedilen Kamu

Daha önce bahsedilen Kamu yönetiminden bir öğrenci, evet büt hakkını kazanmış ama o hazırlık okuduğundan değil, o ilk sene kaydını dondurmuş, sonra tekrar 2008 girişlilerle okula başlayınca onun not sistemi de 2008lilerle aynı olmuş. Çoğu üniversite hak vermiş öğrenciye ; 08 girişli olarak, biz bu okulu tercih ettiğimizde okulun not sistemi değişmemişti, buna itiraz ederek eski sistemi isteme hakkımız var. Eskisi de büt ün var olduğu bir sistemdi, ki sadece büt de yetmez geçme notununun da tekrar 65 ten 50 ye çekilmesi gereklidir. Dilekçe bu doğrultuda olursa daha etkili olabilir. Yaz okulunu açmayacaklardır kesinlikle. Büt, olmazsa çan ki çan eski notlarımızı da etkilerse hayat kurtarıcı olacaktır.
PAzartesi günü yazılan dilekçelerin kağıda dökümü vardı , cumaya değin toplayalım denmişti ama bu hafta okul pek bir boş HAftaya pazartesi hatta salıya da sarkmalı bence. PAzartesi akşamı göztepeye ilgili kişiyle görüşmeye gidileceği söylenmişti.Bundan da haberdar ederseniz sevinirim.

cihangirr
cihangirr kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 16 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 10/02/2008
açıklanmayan

açıklanmayan sınavlar
envanter bilanço
ekonomik göstergeler
devlet ve ekonomi
iktisat politikası
küresel politik ekonomi

arkadaşlar , yukarıdaki derslerin bütleri belli oldu mu , bilgisi olan var mı ?

tifozy
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 16/12/2006
Arkadaşlar okulumuzun

Arkadaşlar okulumuzun internet sayfasındaki duyuruya gole bu sene yaz okulu acılmıstır.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
1
MUH113
Genel Muhasebe I
3
0
3
DOÇ.DR.SİNAN ASLAN
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
1
IKT101
İktisada Giriş I
4
0
4
DOÇ.DR.MURAT ÇOKGEZEN
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
1
MAT143
Matematik I
3
0
3
YRD.DOÇ.DR.HABİB KOÇAK
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
2
MUH114
Genel Muhasebe II
3
0
3
DOÇ.DR.SİNAN ASLAN
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
2
IKT102
İktisada Giriş II
4
0
4
DOÇ.DR.MURAT ÇOKGEZEN
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
2
MAT144
Matematik II
3
0
3
YRD.DOÇ.DR.HABİB KOÇAK
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
3
MUH213
Envanter ve Bilanço
3
0
3
DOÇ.DR.SİNAN ASLAN
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
3
IKT201
Mikro İktisat I
4
0
4
PROF.DR.RONA TURANLI
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
4
IKT202
Mikro İktisat II
4
0
4
YRD.DOÇ.DR.KAMİL USLU

nihil
User offline. Last seen 3 hafta 1 saat ago. Offline
Joined: 16/01/2009
ya acaba bu derslerden kesin

ya acaba bu derslerden kesin açıldıgı anlamına mı gelıyor bu?

tifozy
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 16/12/2006
evt kesınlıkle ben knustum

evt kesınlıkle ben knustum bugun dekanlıkla,ama 3-4 . sınıflara degıl sdce 1-2 lere acılıo yanı 3-4 ler gıremıcek bu derslere maalesed

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
peki ücretleri bilen var mı?

peki ücretleri bilen var mı?

nihil
User offline. Last seen 3 hafta 1 saat ago. Offline
Joined: 16/01/2009
bi arkadaşımdan duydum.

bi arkadaşımdan duydum. ücretler baya uygun .4 kredi 70 lira 2 kredi 30 lira dedi.3 krediyi bilmiyormuş.

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
4 kredı mı acaba yoksa kredı

4 kredı mı acaba yoksa kredı basımı 70 lıra?

nihil
User offline. Last seen 3 hafta 1 saat ago. Offline
Joined: 16/01/2009
yok. 4 kredi 70 lira.

yok. 4 kredi 70 lira.

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
ınsallah oyledır ama mevzu

ınsallah oyledır ama mevzu marmara olunca ınsanın ınanası gelmıyo :)

pinar_-_
pinar_-_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 14/10/2009
saat başı 1,25

ders saati başına 1,25 deniyo ama bilmiorum kaç saat olacağını! envanter bilancoya sinan hoca mı girecek?derslere devam zorunluluğu varmı? bilen arkadslar yazarlarsa sevinirim=)

nihil
User offline. Last seen 3 hafta 1 saat ago. Offline
Joined: 16/01/2009
sinan hoca gelecek.devam

sinan hoca gelecek.devam olayını bilmiyorum.

mystery
mystery kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 28/11/2009
arkadaşlar ben de okul

arkadaşlar ben de okul uzatmamak adına yaz okuluna gitmek istiyordum makrodan makro açılmamış zaten ama; şöyle bir durum war yönetmelikte de yazıyor belki haberiniz yoktur diye paylaşayım dedim.yaz okulunda aldığımız ders ortalamaya katılmayacak.yani düşünürsek mikro 4 kredilik bir ders ortalama hesabına katılmazsa ortalamamız baya bir düşecek,bu durumda diğer derslerin de ortalaması DC-CC ciwarı ise yine 3.sınıftan ders alamayacağız.acaba aldığımız ders hariç mi hesaplanacak yoksa hepsi beraber mi orasını anlamış değilim,bilen warsa we paylaşırsa çok memnun olucam :S:S

astral
User offline. Last seen 3 hafta 6 saat ago. Offline
Joined: 21/06/2009
ya konuya tam hakim değilim

ya konuya tam hakim değilim ama yasal olarak çan eğrisi ve büt hakkımz da varsa ki büt var çünkü biz tercih yaparken büt vardı 28 ağstos da değişmişti onlar için uğraşmamız daha iyi değil mi yaz okulu meselesi çıktıktan sonra sınavların biraz daha zorlaşması burnuma kötü kokular gelmesine sebep oldu ki 1.8 gibi bir bela varken 2008 girişliler için ve mezun olurken bu istenen ortalama 2 ye çıkıcak bence çan eğrisi çok daha öncelikli ve işimize yarıyabilcek bir durum

ametLéé
ametLéé kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 02/11/2008
__

ewt sınav sistemi de bizim not ortalamasını 2.00 civarı yapmamızı zorlastırıo çan olsa daha kolay olur . onun için ugrasabılırsek daha ıyı olur .

pff
User offline. Last seen 4 gün 19 saat ago. Offline
Joined: 16/10/2008
Yaz okulu gelmiş durumda,

Yaz okulu gelmiş durumda, 28-29 Haziran önkayıt tarihleri.. O güne kadar 08 ve 09 girişlilerin sınavları açıklanmak zorunda.. Bu sene epey bir saçmalık olacak yaz okulu sisteminde hadi hayırlısı.. Ücretler hâlâ belli değil.. Bir hoca 2. ve 1. eğitimlere aynı anda ders verilebilir de demişti.. Bakalım neler göreceğiz..

turker61
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 31/08/2008
ya bu olay ders yukseltmek

ya bu olay ders yukseltmek ıcın de alınabılıyo mu?2007 yonetmelıgınde alınabıldıgı soylenıyo.e maglum bu 1,80 olayından dolayı bırcogumuz yukseltmek ıcın ders alıcaz,

oske
User offline. Last seen 6 gün 22 saat ago. Offline
Joined: 09/02/2009
arkadaslar yaz okulunda

arkadaslar yaz okulunda aldığımız notlar ortalamaya katılıyor.yoksa yaz okuluna kalmanın bi anlamı olmaz zaten.ama eğer bizm okulda dğlde başka bi üniversitenin yaz okulunda o dersi vermek istersek bu ortalamayı etkilemiyormuş.sadece o dersi gecerek muaf oluyorsunuz.öğrenci işlerine sordum yönetmeliği gösterip verdiler bu bilgiyi ve fakülte sekreterine de sordum o da aynı şeyi söylüyor.ama yaz okulu ücretleri ne kadr ve ne zamana kadar hangi bankaya yatırıcaz buı konuda hala bir bilgiye ulaşamadım.okulun sitesinde ücretler belirlendiği zaman bilgi verilecektir deniliyor ama bugn ayın 22 si ve 28 inde önkayıtlar başlıyor:S peki diğer üniversiteler ne zamn yatırıyor parayı bilen varsa yardımcı olabilirmi lütfen?

ekin
User offline. Last seen 3 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 18/02/2009
arkadaşlar yazokulu bysde

arkadaşlar yazokulu bysde açılmış fakat mikro 1 den kalan biri mikro 2 yi seçemiyor değil mi?

gizli
User offline. Last seen 2 hafta 3 saat ago. Offline
Joined: 13/07/2010
ders programı

derslerin saatini değiştirmişler envanter nezamn bilen varsa yazsın lütfeen 2.öğretim ve hangi günler

rrr
User offline. Last seen 1 gün 1 saat ago. Offline
Joined: 05/03/2010
1.ve 2. öğretmler aynı saatte

1.ve 2. öğretmler aynı saatte mi derse giriyo bilgisi olan paylaşsın lütfen..bu gün mikro1 dersi yapıldımı?

gizli
User offline. Last seen 2 hafta 3 saat ago. Offline
Joined: 13/07/2010
mikro dersi yapılmış evet

mikro dersi yapılmış evet perşembe günü ders yokmuş bu hafta bide bütçe doğrusuna kadar çalışın demiş hoca bende girmedim derse 1. ve 2. öğretim birliktemi yapılmış bilmiorum yani geçen hafta ders yapıldımı acaba çünkü zaten 26 sında başlıo sınavlar

rrr
User offline. Last seen 1 gün 1 saat ago. Offline
Joined: 05/03/2010
teşekkür.. begüm hoca mı

teşekkür.. begüm hoca mı giriyo derslere acaba?

gizli
User offline. Last seen 2 hafta 3 saat ago. Offline
Joined: 13/07/2010
rica ettim, hayır rona hoca

rica ettim, hayır rona hoca giricekmiş

cyberjack
User offline. Last seen 11 saat 25 dk ago. Offline
Joined: 16/08/2008
Merhaba, Ben işletme

Merhaba,

Ben işletme 2.öğretim okuyorum ama ekonometriden Habib Koçaktan matematik aldım, dersler bahçelievlerde mi işleniyor, bilen var mıdır?

birde vize tarihleri ertelendi diye söylenti var doğru mudur acaba? yoksa 24 temmuz mudur gerçekten?

tubaikt
User offline. Last seen 2 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 05/09/2008
İŞLENEN KONULAR

merb
mikro 1 de işlenen konuları soyleyebılecek olan var mı arkadaslar ve bua arada mıkro dersı bu hafta yokmus okula bosuna gıtmeyın haberınız oldsun ahaftaya olacak mıs ders.....begum demıs

rrr
User offline. Last seen 1 gün 1 saat ago. Offline
Joined: 05/03/2010
salı mı olacak ders sabah 9

salı mı olacak ders sabah 9 da?

gizli
User offline. Last seen 2 hafta 3 saat ago. Offline
Joined: 13/07/2010
yaaa begüm hocamı giricekki

yaaa begüm hocamı giricekki derslere bide yoklama almıodur heralde dimi arkidişler

tubaikt
User offline. Last seen 2 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 05/09/2008
nefret

nefret

gizli
User offline. Last seen 2 hafta 3 saat ago. Offline
Joined: 13/07/2010
?

?

fiore
fiore kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 38 dk ago. Offline
Joined: 23/04/2010
mikro 1 dersi salı günü sabah

mikro 1 dersi salı günü sabah 10:00 da olcak geçen hafta begüm hoca geldi kayotsızlık eğrisinden bütçe doğrularına kadar çalışmamızı söyledi rona hoca istemiş soru falan sorcakmış bide yanmızda hocanın kitabını bulundurcakmışız

rrr
User offline. Last seen 1 gün 1 saat ago. Offline
Joined: 05/03/2010
teşekkür...sonunda biri

teşekkür...sonunda biri sesimizi duydu..:)

fiore
fiore kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 38 dk ago. Offline
Joined: 23/04/2010
birşey değil ne demek :)

birşey değil ne demek :)

brdfckr
brdfckr kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 gün 18 saat ago. Offline
Joined: 22/11/2008
iktisat giris II dersine

iktisat giris II dersine giren var mi? Hoca neleri isledi? Yoklama aliniyor mu? Dersler hangi gun, saat kacta? Saygilar sevgiler...

Bertaraf
User offline. Last seen 1 hafta 14 saat ago. Offline
Joined: 10/11/2008
muhasebe 1 sınav tarihini ve

muhasebe 1 sınav tarihini ve saatini bilen var mı acaba ? hoca çarşamba günü neler anlattı?

özlem yüksel
özlem yüksel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 gün 1 saat ago. Offline
Joined: 10/11/2008
arkadaşlar muhasebe sınavı

arkadaşlar muhasebe sınavı tarıhı çok lazım ne olur bilen biri olsun:S

zuzuu
User offline. Last seen 11 saat 2 dk ago. Offline
Joined: 11/02/2009
perşembe günü diye biliyorum

perşembe günü diye biliyorum ben o dersi almıyorum aam aln bi arkadaşım söledi