You are hereForum / Kampüs (?) İçi / Galatasaray-Fenerbahçe Maç Bileti

Galatasaray-Fenerbahçe Maç Bileti


74 replies [Son gönderi]
mükremin
User offline. Last seen 6 years 21 hafta ago. Offline
Joined: 02/08/2006

2 Adet eski açık bileti var elimde. İlgilenenler için:05062783108

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Kardeş kaç para? Pazarlık

Kardeş kaç para? Pazarlık şansımız var mı onlara söyle bi:)

lomaxxx
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
Gs-Fb ve Gs-G.Oftaş maçlarına Kapalı üst Kombinesi

Arkdaşlar elimde kombinem var.Satmayı düşünüyorum.Gelen teklife göre ya kendim gidicem yada satıcam.İlgilenenler varsa mackolik_tr@hotmail.com msn adresimdir.buraya gelip konuşabiliriz.

halit1982
halit1982 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 25/04/2008
SATILIK kapalı üst 2 adet bilet

ARKADAŞLAR SATILIK KAPALI ÜST BİLET... msn halit_derki@hotmail.com

mükremin
User offline. Last seen 6 years 21 hafta ago. Offline
Joined: 02/08/2006
-

var tabi kardeşim. 2 bilet 200 ytl.

Berk
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
bilet kim satiyor

bileti satiyormusun daha. Kimde bilet var?

mükremin
User offline. Last seen 6 years 21 hafta ago. Offline
Joined: 02/08/2006
-

pazarlık yapılabilir tabii. ama yarın bu fiyata da bulamazsın.

header
User offline. Last seen 5 years 14 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
forumu karaborsa için mi

forumu karaborsa için mi kullanıyorsunuz ? cumhuriyet savcısına suç delili olarak gösterilir bu topic farkındamısın ?

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
musti_evrensel karaborsa

musti_evrensel karaborsa yapılarak bilet alacağına hiç gitme maça. Yoksa bunun gibi kanı bozukların sonu gelmez.
Her maç karaborsacılarla ettiğim kavgalardan bıktım. Ancak talep düşmediği sürece onlara hiç bir şekilde darbe vuramayız.

Yapmayın nolur ya. Gitmeyin maça evinizden destekleyin stad boş kalsın sorun değil.
Bu arada ne suçu ne delili ya? Polisin önünde kavga ediyorum karaborsacı şerefsizlerle polisler bile sesini çıkarmıyor. Var bu işin arkasında da enteresan şeyler.

Bunların ellerinde patlamadıkça büyük bir miktar akıllanmazlar. Ayrıca ultrAslan'a üyeysen gir ordakilere sor. Derbi zamanları herkes fazladan alıyor ve o forumda karaborsa yapmaya kalkan anında kovuluyor. Herkes aynı fiyattan veriyor varsa elinde bilet.

arjen robben
User offline. Last seen 6 gün 14 saat ago. Offline
Joined: 15/01/2007
mesela ben 05062783108

mesela ben 05062783108 numaralı cep telefonu sahibinin alenen karaborsacılık yaptığını an itibariyle ilgili mercilerle paylaştım siz de paylaşın.

mükremin
User offline. Last seen 6 years 21 hafta ago. Offline
Joined: 02/08/2006
arkadaşlar yapmayın yaa.

arkadaşlar yapmayın yaa. abartmayın bu olayı. paraya ihtiyacım varki yapıyorum. yoksa hiç bi üniversite öğrencisi bu hallere düşmez

sky
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
ne kadarlık bilet

ne kadarlık bilet sattığın arkadaşım ben alacağım sizeneee yaww

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
İlgili merciyi

İlgili merciyi öğrenebilir miyiz?
Ben yıllardır uğraşıyorum benimle ilgilenmediler de (=
Seve seve iletirim.

cagrıfb
cagrıfb kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 43 hafta ago. Offline
Joined: 17/01/2007
:)

arkadaşım paraya ihtiyacım var diyon ama yaptığın davranışın kabul edilcek bir tarafı yok en azından normal fiyattan satsan verdiğin parayı kurtarırsın:)bence öyle yap:)

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Merakımdan sormuştum ben

Merakımdan sormuştum ben sadece:) Haklısın kms karaborsa almamak lazım ama ne yapalım gişede bilet kalmayınca, karaborsada bir nevi amme hizmeti gibi oluyor:) Cidden pahalıymış mükremin kardeş aşar beni o fiyat sağolasın...

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
30 milyonluk bileti 100e

30 milyonluk bileti 100e satıyorsun.
Bu ne beleşçilik ya...
Bir de utanmadan anlaşırız bilmem ne demiş.

CPG
CPG kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 45 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
bilet 50 ytl arkadaş da

bilet 50 ytl arkadaş da sıra beklemiş emek koymuş şimdi üretim mekanizmasının devamı için bunu yapıyor.

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
Şuralara yorum yapmadan

Şuralara yorum yapmadan konuların açılma, yazıların yazılma tarihlerine bir bakmayı deneyin olur mu!?

Bu konuda bahsi geçen Galatasaray fenerbahçe maçı bu hafta sonu oynanacak maç değil.
Bilmişlik yapıp bana bilet fiyatlarını öğretmeye çalışmayın.

Biz de bekliyoruz aynı sırayı. Çıksaymış da arkadaki bizler alsaymışız. Yemişim öyle emeği.

tufan
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 26/04/2008
bilet

alim kardeş 2 adet lazım 5333961248

Soramona
User offline. Last seen 4 years 15 hafta ago. Offline
Joined: 17/11/2006
valla ya bi de paraya

valla ya bi de paraya ihtiyacım var diyorsun git çalış o zaman karaborsacılık yaparak kazandığın başkasının hakkını yediğin zaman rahat mı edicen sayenizde biz bilet bulamıyoruz yeter ama 30ytl lik bileti 50ytl ye satmak karaborsacılıktır 100e satmak direk soygunculuktan başka birşey değil....

header
User offline. Last seen 5 years 14 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
yarın bu fiyata da

yarın bu fiyata da bulamazsın demiş bi de peh peh ...tok satıcı..ama paraya ihtiyacı var...

aslanyürek
aslanyürek kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 6 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
.

yanlış bir şey. niyeti bilemem ama ne olduğu sanki belli oluyor durumun.

sky
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
gs

bende gs li olarak maça gitmek istiyorum ve sabahtan beri uğraştım alacak gibi oldum ayırtıldı dedi ödemede hata dedi
şimdi biletim yok ve gidemiyorum bir bayan olarak gidip karaborsada pazarlık yapacak halim yok buna bir çözüm yolu getirilmelii bence en kısa zamandahemdeee

16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
buu macıı bosverınn

buu macıı bosverınn cumartesıı adanaya gelınn krall macc ordaa.
BURSASPOR-b.jimnastik
beklerimmm... benn sahsen 15 saatlıkk bıı deplasman yolculugu yapıcamm daa=)

16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
guzell tesaduff bak 16 nolu

guzell tesaduff bak 16 nolu mesajj benımm olduu=)

sky
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
UFFF

DEMESİ KOLAY BEN ÇOK İSTİYORDUM ÇÜNKÜ İLK DEFA BİR DERBİ MAÇA GİDECEĞİM ARKADAŞIM SEN O BİLETLERİ VER BANA KAÇA ALDIYSAN O FİYATA HEE NEDERSİN BENİ SEVİNDİRİRSİN TEKTE GİDEMİYOM ENİŞTEMİDE VERİYOLAR YANIMAA NE DERSİN BENİ ÇOK MUTLU EDERSİN ARKADAŞIM OLURMU

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
Lan zaten ne zamanın konusu

Lan zaten ne zamanın konusu bu bir de sizene demiş. Sizin gibiler yüzünden karaborsa aldı başını gitti bu ülkede!

6 senedir bırak derbiyi kaçırdığım maç bile sınırlı ama biz de açıkta kaldık.

Ben söyleyeyim sana 50 milyonluk açık biletini şerefsizin doğurdukları 300e sattı! Senin sevgin üzerinden adamlar ceplerini dolduruyor.
Sen de tutmuş sizene diyorsun. O kadar paraya git store'dan bişeyler al da bari Galatasaray'a azıcık olsun yardımın olsun.

Ve her gördüğünüz karaborsacının yanında 155'i arayarak ekip isteyin. Ben telefonla ihbar ettim. He ekip göndericekler mi belki hayır bunu maç günü göreceğim. Yine de olsun.

Heee ayrıca madem 300 verebiliyordunuz sene başında 400e kombine alsaydınız da yine Galatasaray'a yardımınız olsaydı.
Ama kafa işte!

sky
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
sen ne diyon bee

ben 300 veririmmi dedim
okuman yok sanırım aldığın fiyata bana sat dedim ama yargısız infaz yaptın bence bir daha oku hemen üst bölümünde büyük harflerle yazıyoo bir daha okursan göreceksin

Blackeagle_
Blackeagle_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 yıl 16 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
:(

Beşiktaş-Bursaspor maçı için İl Güvenlik Kurulu Toplantısı Adana’da yapıldı. Alınan karar gereği Bursaspor taraftarları karşılaşmayı statta izleyemeyecek.

Birilerine duyurulur, çok üzüldük gerçekten, Adana'ya kertenkele girişi yasaklanmış :(

Konuyla ilgili olarak da karaborsadan bilet alan aptaldır salaktır, benzetmemi ağır karşılayabilir belki bazı arkadaşlar ama kms gerçekten mükemmel açıklamış olayı, kulübe faydanız olmuyor yani böyle yapınca, kombine almak varken gidip böyle tek maçta 100YTL leri gözü kara bir şekilde karaborsacılara vermek yazık günahtır yani, he derseniz ben almasam başkası alacak diye, bırakın o kişinin kendi salaklığı olsun, karaborsadan bilet alan arkadaşlar varsa benzetmemi yanlış anlamasınlar lütfen, ben tribün kültürü olarak bu benzetmeyi yapıyorum, her sene kombine alan biri olarak bunu yazıyorum yani

header
User offline. Last seen 5 years 14 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
vayyy demek bursankarafb

vayyy demek bursankarafb taraftarı adanaya gelemicek..tüh tüh yazık....napalım kumda oynasın o arkadaşlarda boş kalan zamanlarında

Berk
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
Bana bilet satin

Ben GS li olarak mecbur karaborsadan alacagim.Baska sans yok.
Varmi satan? Fiyatda anlasiriz.Bana iki tane bilet lazim.Mükremin daha biletler duruyormu?

realist.c
realist.c kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 9 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 31/03/2008
arakdaş mesajı 26 şubatta

arakdaş mesajı 26 şubatta atmış sanırım bu kupa maçıydı ama 2 ay sonra ne diye tartışmaya girdiniz ben bir anlam veremedim. hele hala bilet soranları şaşkınlıkla takip ediyorum...

gerçi ben de forum konusunu yeni gördüm ama...

onbasi
onbasi kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 years 50 hafta ago. Offline
Joined: 24/09/2006
sitem

derbi maç olunca anlamıyom herkeste bi telaş, madem bu kadar cok seviyonuz sene başından beri kaç tane maça geldiniz söyleyin bakalım,, deplasman otobüsüne hiç bindiniz mi? f5e yenilirsek son hafta oftaş maçına gelecek misiniz?

takım sadece 1 maçla şampiyon olmayacak, sene başından beri her maç bizim için önemliydi, hepsine destek vermek için gittik samiyen'e de, deplasmanların çoğuna da.. sonunda iş buraya geldi, yensek de yenilsek de problem değil, seneye yine ilk maç biz ÇAPULCULAR!!! yine orda olacağız...

şimdi burada taraftarlık ahkamı kesenlere söylüyorum,,
- sizler manitalarınızla cafelerde otururken bizler tribündeydik,
- sizler hafta sonlarında tatil planları yaparken bizler deplasman yollarında çile çekiyoduk,
- sizler türkiye ekonomisi vs vizelerinin muhabbetini yapıp ders çalışırken bizler ts maçında yine tribündeydik
- sizler ibb maçını çekirdeklerinizle tv karşısında koltuğunuza kurulup izlerken (belki de izleme gereği bile duymazken) bizler ibb maçına olimpiyata gidip, gidişte gündüz sıcağında dağbaşında 1 saat, dönüşte karanlıkta da bi o kadar yürüyüp,sonrasında evimizde rahat bi uyku çekmedik, aksine migrosun önüne gidip sabaha kadar bekledik.
- sizler şimdi senede sadece derbi maçlarına gelip taraftarım diye kantin muhabbetlerine devam ediniz.tribüne gidenlere de istediğiniz lakapları takmaya devam ediniz...

şimdi burada çıkıp bi maç için karaborsacı o.ç.'na para verip maça gelmeyiniz, bırakın oralar boş kalsın...

bizim parolamız ise: zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır.

(burada sözlerim yukarıdaki yazıları yazanların kimsenin direk şahsıslarına değil genel bi sitemdir.)

bercan-t
bercan-t kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 35 hafta ago. Offline
Joined: 12/09/2007
kaç maça gittiysen gittin

kaç maça gittiysen gittin kardeşim...gerçek taraftar bunları ağzına bile almaz..sanki seni zorla maça göndermişiz gibi konuşup durmuşun sade.

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Senin dediğine göre

Senin dediğine göre tribün sizin tekelinizde ve senede bir kaç maça gitme hakkı olan taraftarın maça gitme hakkı yok o zaman...

Futbol kimsenin hayatında 1.sırada olmak zorunda değildir. Hobi olarak, eğlence olarak gören taraftarın da maça gitme hakkı vardır. Bunun kararını vermek sana düşmez....

realist.c
realist.c kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 9 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 31/03/2008
katılıyorum...

[quote=musti_evrensel]...

Futbol kimsenin hayatında 1.sırada olmak zorunda değildir. Hobi olarak, eğlence olarak gören taraftarın da maça gitme hakkı vardır...[/quote]

haklasın arkadaş ben de bir fb li olmama rağmen daha hiç maça gitmedim bırakın gitmeyi derbileri bile gidipte digitürk ten falan da seyretmem. dediğin gibi futbol benim için sadece bir hobi. hayatımdaki önceliği ise ... bir önceliği yok.... eğer kazanmışsa sevinirim kaybetmişse biraz üzülürüm. hiçbirzaman da futbol üzerine (bana göre) aptalca tartışmalara girmem. ha bazen burda ateşli tartışmalar olduğunda harareti artırmak için öylesine yazar çizerim...

asilkoc
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 22/04/2008
ACİİİLLL BİLET LAZIM!!!!!!!!!

babalar ben ciddi bi şekilde bilet alacam satacak olan arkadas bana ulassın 2 tane eski yada yeni ye 200 weririm anlasırıs herhangi bir şekilde
lütfen eklein

asakiri_mansurei_muhammediye@hotmail.com

Berk
User offline. Last seen 6 years 13 hafta ago. Offline
Joined: 21/04/2008
yokmu bilet satan

bilet satmak isteyen varsa lütfen bana mail atsin.iki tane lazim
cok acil.Fiyat da anlasiriz.
karamanli_@hotmail.de

16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
senn raadd oll arkadasımm

senn raadd oll arkadasımm kımm nereyee gelmıcekk gorursunuzz cumartesıı gunu dua edınn kendıı yonetımımız onumuzee gecsınn o zamann kertenkelenın kuyrugunuu gostercezz sızee bu aradaa olee bursankarafb falann yokk tumm ıstanbull takımlarına yoll bursanın baskentten baska dostuu yokk buu dostlukk reklam deil şehidin emanetidir...!!

header
User offline. Last seen 5 years 14 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
bu bilet isteyenler

bu bilet isteyenler sanırım bizim okuldan değil..dışardan üye olanlar..karaborsacı bile olabilirler

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
onbasi'nin yazdıklarını

onbasi'nin yazdıklarını bir kere daha oku tekel mekel demeden önce bence.
Orda anlatılmak istenen insanların sadece bu maça hücum etmesi. Oysa cefayı çekenlerin çoğu kapıda kalıcak bu maç.
Cefa çekilir sefaların sürüldüğü gibi. Ancak karaborsacı şerefsizlerin ceplerine milyarlar akıtanların maça girebilip her türlü cefasını çekenlerin kapıda kalmasınadır sitem. Tabi anlayana...

Sen tek maç iki maç üç maç gelebilirsin o ayrı. Ama o geldiğin tek maç sadece "derbi" diye fener maçıysa ve önceliğin -diğerlerinden seni maça girebilecek pozisyona sokan öncelik- Galatasaray'ın kasasına değil de bir şerefsizin cebine sokacağın yüksek mevlalar sayesinde oluyorsa GELME MAÇA!

Anlatılmak isteteni illa başka yerlerinden çekmeyin.
Ona kaldı mı biz de kız başımıza 8 senedir tribünde neler çektik. Ne sıkıntılar yaşadık ama Galatasaray sevgisi her şeyin önüne geçti yılmadık.
Bir başa çıkamadığımız karaborsa oldu. ONUN DA YAPANIN DA KARABORSADAN ALANIN DA ALLAH BELASINI VERSİN!

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Karaborsaya bende

Karaborsaya bende karşıyım tabiki de, karaborsadan bilet alıp ne pahasına maça gideceğim de demedim. Nerden çıkardın bunları anlamıyorum. Benim demek istediğim, onbaşı kardeş gayet güzel ajitasyon yapmış. Cefayı biz çekeriz, deplasmana gideriz filan nidaları ile, milletin taraftarlığını sorgulamaktadır. Çektiğiniz cefalar, deplasmanlara kadar gitmeniz beni ilgilendirmez. Bunları yapıyor olmanız, yargılama hakkını ve onbaşı'nın yazdıklarından çıkan, oranın asıl sahibi biziz iddiasını da doğrulamaz...

kms
kms kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 28 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
Evet bunu ben de

Evet bunu ben de söylüyorum. Oranın asıl sahibi biziz!

Kim asıl sahibi? Karaborsacılar mı?
Yoksa sırf karaborsaya daha fazla para verebildiği için sadece derbi maçlarına gelen kişiler mi?

İki tezahürat bilip söyleyemeyecek kişiler gidicekler fener maçına düşünsenize. Biz bedava gidelim demiyoruz zaten.
Sitem karaborsaya bunu neden anlamıyorsunuz?

Belediye maçına olimpiyata kıçını kaldırıp gitmeyen adam, "Şereftir seni sevmek" gibi mükemmel tezahüratları bilmeyen adam
eski açığa 300 ytl verebiliyor diye gidicek! Bunun mantığı nedir? Ne yararı dokunabilir ki? Galatasaray'ın kasasına girmeyecek takımı da adam gibi desteklemeyecek.

Offff neyse ya...

Ama böyle giderse o bir avuç taraftar da çekecek elini. O zaman anlaşılır kıymetleri ya neyse...

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Allah Allah ben karaborsaya

Allah Allah ben karaborsaya destek mi veriyorum sanki... Hala karaborsa mevzusu...

nars_ist
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
bilet

ya bende de iki adet bilet var kombine vip ten ilgilenen olursa konuşalım ben gidemiyom :( msn den konuşalım sah_aslan@hotmail.com

tufan
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 26/04/2008
bilet

alalım kardeş

nars_ist
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
bilet
aslanyürek
aslanyürek kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 6 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
radyo

kahveye gidersem muhtemelen tipten de kaybedeceiğimden dayak yerim. :) maca zaten gidemem para yok.

yaşasın radyo!

mac gs1-0fb

aslanyürek
aslanyürek kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 6 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
kazandık!

[quote=aslanyürek]kahveye gidersem muhtemelen tipten de kaybedeceiğimden dayak yerim. :) maca zaten gidemem para yok.

yaşasın radyo!

mac gs1-0fb[/quote]

dediklerim tuttu. çok ender görülür:D

nars_ist
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
ya haklısınız

kusura bakmayın karaborsacı gibi olduk anasını satim satmıyom vaz geçtim umarım gs yener :))))))

massimo
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 25/04/2008
bilet var

arkadaslar elimde yeni açık üst bileti var isteyen msj atabilir. fiyatı 300 ytldir.(kimse almak zorunda değildir lütfen tepki göstermeyin)

aslanyürek
aslanyürek kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 6 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
karaborsacı?

Piyasada olmayan bir malın gizlice yüksek fiyatla alınıp satılması işi:

diyor tdk karaborsa için http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.asp...

haddimiz olmayarak biraz düzenlersek;
aldıgı bileti fiyatından fazlaya satmaya çalışan kişi ("çok ciddi bir ihtiyacım var" ya da "ben kuyrukta bilet için emek sarfettim" diyenler de olacaktır) karaborsacıdır. ve affedilecek bir yanı yoktur.

nars_ist
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
karaborsa

:)

sinsiinsan
sinsiinsan kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 years 36 hafta ago. Offline
Joined: 06/12/2006
gitmeyen ölmez diye

gitmeyen ölmez diye kazıkladıkça kazıklasınlar o zaman insanları.bu mudur karaborsadaki mantık?ade maddi açıdan çok sıkışıktın almasaydın o zaman bileti derler adama yani.ya da ille başkasına satacaksan adığın fiyata satarsın,benim paraya ihtiyacım var geçen ay bi çanta almıştım,nasılsa almayan da ölmeyecek e 100ytlye satayım o zaman 25e aldığım çantayı.öyle saçma sapan şey olur mu ya.benim babam GS lisesi mezunu,onun klüpten biletleri var her maç için nasılsa,bende de kobine var.ha her maça gidiyor muyuz?hayır tabii ki gitmiyoruz.ayrıcaben vizelere çalışırken başkası nerelerde maç seyretmiş o da kimsenin umrunda değildir herhalde.zira benim asli görevim okuduğum okulla ilgilenmektir.başkasının hayatında GS 1 numarada olabilir ama bende ilk 10da değil diye tribün onun mu olmalıdır?

cimbom
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 25/04/2008
bilet ariyorum

satan varsa aliyorum karaborsaci deyilim almanyadan bu maca cok gitmek istiyorum arkadaslar lütfen
e mail adressim
scarfaceee1@web.de
simdiden tskl.

bercan-t
bercan-t kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 35 hafta ago. Offline
Joined: 12/09/2007
ben artık bu konunun biran

ben artık bu konunun biran önce kapatılmasını istiyorum...ortalık karaborsacı kaynıyor valla.siteyi işlerine alet ediyorlar.

nars_ist
User offline. Last seen 6 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 24/04/2008
:))

aa

Blackeagle_
Blackeagle_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 yıl 16 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Devre

İlk yarı 1-0 devre oldu, kaleci Volkan'ın goldeki payı çok büyük gerçekten :)))

musti_evrensel
musti_evrensel kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 38 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Hakettik, kazandık.

Hakettik, kazandık. Büyüksün Galatasaray!!! Ayrıca maldonado topçu filan değil....

rogin
rogin kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 years 10 hafta ago. Offline
Joined: 15/03/2008
hehe yine fenerliler

hehe yine fenerliler piyasada yok her zaman ki gibi

duygu_88
duygu_88 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 years 3 hafta ago. Offline
Joined: 06/11/2007
bir fenerbahçeli olarak

bir fenerbahçeli olarak gs'lıları kutluyorum istediler ve kazandılar biz fenerlilere de sizi tebrik etmek yakışır

drop
User offline. Last seen 3 years 12 hafta ago. Offline
Joined: 03/10/2007
tüm GS lı arkadaşlarımı

tüm GS lı arkadaşlarımı yürekten kutluyorum=)) bize de bu yakışırdıı

aslanyürek
aslanyürek kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 years 6 hafta ago. Offline
Joined: 23/06/2006
1-0

hakedilen maç. bu kadro ile daha iyisi olamazdı. golü attık ve savunmamızı yaptık. bjk gibi. fb heralde saldıran ve acık veren gs bekliyordu ama papaz hep pilav yemez. mac biizmdir. ama şampiyonluk henüz değil.

ephylepsy
ephylepsy kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 years 22 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
bu yazı ekşi sözlükten alıntıdır....

galatasaray'ın defansında türkiye liginin son yıllardaki en iyi savunmacılarından song haftalardır ve bugün de oynamıyor. iki stoperi devre arasında gelen emre güngör ve milyonların sevgilisi, espri malzemesi servet çetin (ki galatasaray'ın en iyisi sezon başından beri). kalecisi ise hem kim belli değil, hem de hiç güven vermiyor. sağ kanadında hasbel kader oynayan ve gelecek vadeden uğur uçar ligin ikinci yarısının neredeyse tamamında sakat. yerine oynayan sabri sarıoğlu ise ne sağ bek ne futbolcu. sol kanatta ise hakan balta iyi bir oyuncu ama tipik bir sol bek değil. önlibero olarak alınan üst düzey oyuncu linderoth ligin yarısında sakattı. sonra alınan barusso nerede bilmiyorum. o pozisyonda oynayabilecek ayhan akman ligin ilk yarısında sakat. ve sonuçta bu kritik bölgede mehmet topal gibi genç bir oyuncu oynuyor.

gelelim fenerbahçe'ye. volkan milli takım kalecisi. stoperler ise kimsenin yere göğe koyamadığı edu ve juventus'un peşinden koştuğu iddia edilen lugano. sol bek ligin büyük kısmında dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol beki roberto carlos, o sakatlanınca da wederson. sağ kanatta türkiye'nin cafu'su (uefa.com'a göre) gökhan gönül. önlibero'da milli takımın brezilyalısı, istikrar sembolü aurelio.

peki bütün bunlar sonucu galatasaray ligde 20 gol yemiş fenerbahçe 33. eh buyurun burdan yakın. karşılaştırmaya devam edersek, fenerbahçe'nin başında fenerbahçe tarihinin en başarılı hocalarından brezilya efsanesi zico, galatasaray'da ,se önce gene espri konusu, dede yaşında feldkamp, sonra ise ligin en kritik haftalarında hoca bile yok. galatasaray bu sene transfer bütçesinin neredeyse tamamını 2 oyuncuya harcamış, linderoth ve lincoln, bunlardan linderoth'un oynadığı sürede mehmet topal'dan fazlası yok, lincoln ise türk spor tarihinin en fiyasko transferi olma yolunda emin adımlarla ilerliyor (burada galatasaray'ı suçlamak zor zira belki çok para ödedi ama lincoln'ün "bu kadar" etkisiz kalacağını kimse tahmin edemezdi sanırım). fenerbahçe avrupa'da makus kaderini kırmış, kendini yeniden tanımlıyor, galatasaray uefa'da gruptan zor çıkıp ilk eleme turunda beş yiyor.

eh peki gene fenerbahçe ile galatasaray bu sezon 4 kere maç yaptı, üçünde sahanın mutlak hakimi galatasaray'dı. üstelik bu 3 maçta galatasaray sayısız pozisyondan yararlanamazken, fenerbahçe bulduğu bir gol dışında neredeyse pozisyona giremedi. ne yapıyor galatasaray? genç oyuncular ile fenerbahçe'ye pres yapıyor. bu pres de öyle bir chelsea'nin kadıköy'de yaptığı baskı gibi falan değil, iki pasta delinebilecek bir pres. ama fenerbahçe şaşırıyor. anlamak mümkün değil. sonra spor yazarları, manşetler diyor ki "fenerbahçe türkiye'yi aştı". alex ile lincoln'ü yer değiştirsek, fenerbahçe kaç puanda olurdu? üstelik lincoln galatasaray'a geldiğinde daha kariyerliydi.

bu galatasaray yüksek ihtimal şampiyon olacak. ligin ilk 6 haftasını seyircisiz, son 6 haftasını teknik direktörsüz, yarısını en pahalı iki oyuncusunu sahaya süremeden geçiren galatasaray. ve fenerbahçe türkiye'yi aştı öyle mi?

ephylepsy
ephylepsy kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 years 22 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
duygularımı daha iyi

duygularımı daha iyi tercume eden bı yazı olamazdı...yazan arkadası da yurekten tebrık edıyorum..helal olsun be galatasarayım...son zamanlarda yasadıgım en buyuk mutlulugu verdın bana..sevgıylee,askla her zaman sennleyiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bercan-t
bercan-t kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 35 hafta ago. Offline
Joined: 12/09/2007
waaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

vay beee....müthişsin...;)

song
User offline. Last seen 4 years 32 hafta ago. Offline
Joined: 10/02/2008
süper...

süper...

Blue
Blue kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 4 hafta ago. Offline
Joined: 29/09/2007
+1

Katılmamak elde değil,Çok açık ve net ...

Blackeagle_
Blackeagle_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 yıl 16 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Futbol dilinde

Fena bir kapak sesi geldi yazının sonunda bana nedense :P Futbol açısından çok romantik bir yazı olmuş, paylaştığın için teşekkürler :) Daha şampiyon belli değil ligimizde her ne kadar türlü hakem eyyamları ve şike şaibe altında geçse de son 2 hafta umarım sorunsuz geçer, ayrıca derbinin hakemini de tebrik ediyorum Fırat Aydunus'u, Türkiye'de gördüğünü çalan, güvenilirliği en yüksek olan hakem, istisnasız her derbiyi yönetmeli bence

rogin
rogin kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 6 years 10 hafta ago. Offline
Joined: 15/03/2008
Bu sezon Avrupa'da

Bu sezon Avrupa'da başarılı sonuçlar alamayan Galatasaray kötü sezonunda böyle oynuyor ve şampiyonluğa koşuyorsa, iyi döneminde neler olur herkes aslında çok iyi biliyor ama söyleyemiyor. (mete aydın)

16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
gideceğiz dedik ......İNADINA TEKSAS......

http://www.youtube.com/watch?v=d1ar...
ARTIKK KONUSMUYORUZZZ...

16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
rövanş.......?

seneyee gelsinlerr bizim tribüne bekliyoruzzz...

Blackeagle_
Blackeagle_ kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 yıl 16 hafta ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Ruh

Kaale alınmamak ne kadar kötü bir durum, kendi kendine yaz çiz kimse seni sallamasın, Bursaspor kim Beşiktaş kim yani, sen çağıracaksın da gelecek :) Zamanında fena koymuşuz ki dert olmuş baya, hala da koyuyoruz ama akıl başa gelmiyor demek ki kolay kolay, ben şimdi sana yazı yazdım ya nasıl da sevinirsin dimi :D Sizin rakipleriniz Manisaspor, Gençlerbirliği, Rizespor falan olur malum düşmemeye oynuyorsunuz, boşuna kasma yani, burası da zaten holigan forumu değil atar gider olsun, madem bu kadar geleceğiniz vardı geçen sene neden İnönü'ye gelmediniz ;) Ben olayın devamında olanları da biliyorum ama anlatıp burda alakası ve ilgisi olmayan arkadaşlara rahatsızlık vermemek için anlatmıyorum... Hadi sen devam et link atıp yazmaya dünya yerinden oynar belki :P

EkBoyut
fasulyebuyuk.jpg 15.56 KB
16SeRKaN16
16SeRKaN16 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 years 2 hafta ago. Offline
Joined: 19/10/2007
senn olaylarıı

senn olaylarıı bılıyosunnn benn yasadımm kardesımm senn burdaa televızyondan ızlerkenn ben orda adanadaydım uzatmaya gerekk yokk herkezz herkezıı bılıyoo ayrıca gecenn sene nedenn gelmedıgımızı sana sole acıklayımm yoldaann gerıı yollandıkk buu sene buunu yasamamakk ıcınn koy yollarındann gıttık 10-12 saatlıkk yoluu 20 saatte gıtık ama senınn de dedıgınn gıbı yaa uzatmaya gerekk yokk dımıı benımm amacım herkezıı aydınlatmaktıı cunkuu burda adanaya kertenkele alınmıcakk dıyenn birilerii vardıı tanıyosunn ....

alibrk
User offline. Last seen 2 years 32 hafta ago. Offline
Joined: 06/12/2011
maç bileti

batı tribunu üst den bilet var 05309674376 burdan ulasabılırsınız