You are hereForum / Kampüs (?) İçi / 23 Ekim2008 Tepki Toplantısı!

23 Ekim2008 Tepki Toplantısı!


60 replies [Son gönderi]
MD
MD kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 36 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006

Arkadaşlar hepimiz öss denilen illeti aşmak için çok çalıştık,uğraştık ve fedakarlıkta bulunduk.Yoğun uğraşlarla 125 yıllık Türkiye'nin en eski en köklü üniversitelerinden birini tercih edik. Haydarpaşa kampüsünün o güzel manzarası ve tarihi yerinde kayıtımızı yaptık, oradan kalan hayellerle bahçelievlere geldik!
Fiziki imkansızlıkların yaratığı hayal kırıklığı yetmezmiş gibi bir sürü başka sorunlarla tanıştık ve bunlarda yetmezmiş gibi okulumuz "eğitime devam ederken" bir inşaat alanına geçti ve biz üniversite öğrencileri olarak bu olaya bir dur demiliyiz en azından bir tepki göstermeliyiz bu nedenle 23 Ekim 2008 saat 13.00 de okulumuzda buluşalım ve ne yapacağımızı konuşalım!!

fotoğraf 1
fotoğraf 2
fotoğraf 3

EkBoyut
20102008(001)_2.jpg 385.04 KB
21102008(001).jpg 430.86 KB
rezalet.jpg 804 KB
sidarta
User offline. Last seen 6 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 04/01/2008
+

kötü olan yanı bu durumun tüm bir yılı kapsayacak olması.. perşembe görüşmek üzere....

ReMGa
User offline. Last seen 12 saat 49 dk ago. Offline
Joined: 08/06/2006
!!!!

Baş kaldırış !!! Gözlerim yaşardı...

sidarta
User offline. Last seen 6 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 04/01/2008
sizi de bekleriz remga

sizi de bekleriz remga hanım.. herkes olmalı...

ReMGa
User offline. Last seen 12 saat 49 dk ago. Offline
Joined: 08/06/2006
...

düşünülen eyleme değil, can acıyınca bunların düşünülmesine yaşardı gözlerim...

kim olduğunu çıkaramadım ama arşivden bu güne kadar yazmış olduklarıma şöle bir göz atarsan ne demek istediğimi daha iyi bir anlarsın sidartacım...

MD
MD kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 36 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Remga teşekür ediyorum

Remga teşekür ediyorum ilgin için ama lütfen olayla ilgisiz olan konulara girmesek ??

golgiaygıtı
golgiaygıtı kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 4 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2006
Çınarı yıkmak

Çınarı yıkmak için
baltayı köküne vururlar.
evi yıkmak için
sokarlar kundağı temele.
Kartal uçmaz olur
kanadı kırılınca.
düşünebilir miyiz
başımız vurulunca?

Onlar köküdür memleketin,
dallara yürüyen su
bu kökte saklıdır.
Onlar umudun temeli,
onlar kanadı hürriyetin,
halkın aklıdır.

Kaç kere kaç yerde baltalandı kök
yürümez oldu su
dallar kurudu.
Kırıldı kanat
öldürdüler aklı;
Ve sonra yolladılar insanları salhaneye.
Çünkü böyledir
asrımızın gerçeklerinden biri.

-Nazım Hikmet

koyun gibisin kardeşim.ve böyle devam edeceksin.ve toprağa da aynen öyle gireceksin, koyun gibi..

sokak lambası
sokak lambası kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 4 gün ago. Offline
Joined: 05/10/2007
tepkimizi gösterme vakti

tepkimizi gösterme vakti çoktan gelmişti.kabeye varamasak da, o yolda ölmek de sevaptır..orada olacağım

golgiaygıtı
golgiaygıtı kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 4 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2006
beyin fırtınası

beyin fırtınası volüm 1.
düşünelim & tartışalım :
neler yapılabilir?

sokak lambası
sokak lambası kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 4 gün ago. Offline
Joined: 05/10/2007
örneğin bildiri gibi

örneğin bildiri gibi bişey hazırlansa ve imzalar toplansa öğrencilerden?bikaç tane de hocayı, ya da olmadı asistanı yanımıza çekebilsek güzel olur.şartlar eğitime müsait değildir deseler..dile gelseler..:(

segaf
segaf kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 hafta 12 saat ago. Offline
Joined: 08/11/2006
3 sınıf oldum..

Üniversite adına bişey anladığımı söyleyemem, eylem filan yapalım yapmasına da kime karşı yapalım..
Çaresizlikten düşünemez olduk..
Ama insan ın haykırası geliyor nasıl bir üniversite diye burası yazık bize ve bizden sonra bu bölüme geleceklere..
Bizim hedefimiz okulu 4 yılda bitirmek inş hocalar müsade eder..

nd
nd kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 5 gün ago. Offline
Joined: 07/11/2006
şuanda ve şudurumda kime

şuanda ve şudurumda kime karşı yapalım sorusundan ziyade ne için yapalım sorusu daha önemli
emin ol çıkardığın ses az da olsa duyulur kime karşı yaptığını bilmediğin kişiler tarafından

bayugeda
bayugeda kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 2 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 02/10/2007
11 sen sitenin admini

11 sen sitenin admini olmalısın millete mail gönderme durumun varmı bu konu hakkında ayrıca gazeteci arkadaşımda var baya olayı abartılı sunabiliriz sanırım,olursa ve ayarlayabilirsem

11
11 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 04/06/2006
tüm üyelere direkt olarak

tüm üyelere direkt olarak mail atmama gibi bir prensibimiz var. bunu miibf için hiçbir zaman yapmadık.
ama toplu bilgilendirme adına bir şeyler düşünürüm. (belki herkese bir özel mesaj, dolayısıyla otomatik bir mail belki daha rahatsız etmeyen bir boyutta işleyebilir.. tam karşılamıyor ama ilk aklıma geleni)

gazete konusunda da demin dandik yazan arkadaşa dediğim gibi, eylem falan olacaksa haber verdiririm, MD konuşalım falan demiş. kendi aranızda toplantı olacaksa bu gazeteler açısındna haber değeri taşımaz pek.

saygılar.

sidarta
User offline. Last seen 6 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 04/01/2008
arkadaşlar yarın 1de

arkadaşlar yarın 1de alınacak kararlar üzerine konuşalım derim,yarın hazırlıklı gelecegiz ortak yol bulup tepkimizi gösterecegiz,şimdilik bu kadar.. yarın görüşmek üzere..

Blue
Blue kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 5 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 29/09/2007
Dilekçe

Arkadaşlar,sizi sonuna kadar destekliyorum velakin yarın şehir dışında olucam ama biz bu konuyla ilgili olarak okulda baya bir dilekçe toplamaya çalıştık,arkadaşlarımız görev paylaşımı yaparak bunu devam ettirmekteler,dilekçeler amfi binasındaki fotokopiciden alınıp tekrardan oraya teslim edilebilir,arkadaşlar oradan alacaklardır..

called_inferno
User offline. Last seen 13 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 17/09/2007
daha erken olamaz mı acaba

Çalşıyorum ben saat 1 de işim baslıo izin almayı denicem ama 1 den once olursa super olur tepki adına ne yapılacaksa en onde yer almaya talibim

ReMGa
User offline. Last seen 12 saat 49 dk ago. Offline
Joined: 08/06/2006
ah ah...

baştan sonra okudum ve anladığım kadarıyla md-11-segaf dışında (birde sidarta:) nicler yeni ve kimin 4- 5 senedir marmara iktisat adına okulun daha yaşanası , okunası ve istenerek gelinesi okulda vakit geçirmeyi eğlenceli hale getirilesi hale getirmek için neler yaptığını haklı olarak bilmiyor.

md biliyorsun ki herzaman hak ettiğimiz hakkı alabilmek için sonucunu (hoca bana takar vs vs vs) önemsemeden çabaladım durdum ve durmaya devam edeceğim...
geçen sene o şu bu olay neler yaptık neler düşündük hep beraber yaşadık (en basit örneği türkiye ekonomisi ) Ve tüm bunları yaşayanlar şunuda deneyimledi ki burada herkes ortaya atıyor birşeyler ama okulda şurada toplanıyoruz şunu yapıyoruz diyince yüzlece yorumu içeren konu başlığında en az 60-70 farklı insandan 15 tanesi "koyun" olmadığının farkına vararak söylediklerinin arkasında duruyor.
geçen sene okulun en popüler konusunun sonucu toplanan insanların topluca çekilmiş fotoğrafını buraya eklersem ne demek istediğim daha iyi anlaşılır.

işin özüne gelince tekrar söylüyorum yapılması düşünülen haklı eyleme sonuna kadar katılıyorum.
ama şunuda söylüyorum bu okulda hep beraber yaşıyoruz ve bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantalitesinden çıkmalıyız... çıkmalısınız...
eğer bugün bu olaya tepki gösteriyorsanız canınız yandığı için değil sağduyulu , düşünebilen ve "koyun" olmak istemeyen bireyler olduğunuz için tepkinizi göstermelisiniz...

not: yarın kaçta ve ne amaçla toplanılacağı bilgisi burada daha net belirtilirse yarın iş yerini ayarlarak bu "haklı" eyleme katkıda bulunmayı istiyorum çünkü bende OKULUMU böyle bilmek görmek ve ileride hatırlamak istemiyorum...

golgiaygıtı
golgiaygıtı kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 4 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2006
+1 remga

benim bu okuldaki 3. senem.ama henüz bu sene okullu oldum.derslere yeni girebiliyorum.söyleneceğe gelince;
buradaki asıl sorun aslında kafalardaki sebebin,motivin ne olduğu.çünkü belli bi yaştaki üniversite öğrencisi kişi;arkadaş arasında,sohbetlerde bulduğu gedikleri,yanlışları o an konuşup geçmekle kendi kafasını rahatlatamıyorsa, bunun için gerçekten bi "hareket" yapma ihtiyacı hissediyorsa sadece bu tek başına yeterli olan güçtür.

bugün bu konu okulun şantiye halidir,yarın hocadır,memurdur,sistemdir.
ancak kişinin karakteri koyun ise, "gocuklu celep kaldırınca sopasını , katılıverir tekrardan sürüye"

FREDDY KRUEGER
User offline. Last seen 4 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 25/01/2007
isyan seklıı heee

isyan seklıı heee arkanızdayım arkadaslarr kurtulalım su ılletten hadı rocky ler acı yok ;)

sokak lambası
sokak lambası kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 4 gün ago. Offline
Joined: 05/10/2007
??

Biri toplantının nerede olduğunu söyleyebilir mi?

sinsiinsan
sinsiinsan kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 37 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 06/12/2006
bir sonuç elde edilebildi

bir sonuç elde edilebildi mi acaba?

MD
MD kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 36 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Rahatsızlığımadan

Rahatsızlığımadan dolayı toplantıya katılamadım ama pazartesi günü yine aynı saatte bir toplantı olacak...

Burada bugün okulumuzda yaşanmış bazı olayları paylaşmak istiyorum... malum fiziki yer yetersizliğinden dolayı inanılmaz bir çözüm getirilmiş 1 .öğretim ve 2.öğretim arkadaşlar beraber derse giremeleri yasaklanmış sadece yasaklanmış olsa belkide sorun olmaz ama güvenliğin sınıfa gelip kimliklere bakarak 2.öğretim arkadaşları dersten atmış (hoca derse girmelerine izin versede) arkadaşlarla anlaşmaya veya onları dinlemeye çalışmamış bile.. Diğer başka bir gelişme ise nedeni belli değil ama kantin ile ana bina arasındaki kapanın artık kilitlenmiş olması.. Bazı arkadaşlarla biraz düşünüce acaba dedik kapıda kimlik kontrollü yapıp, 2.öğretim arkadaşları sabah ders saatlerinde almama gibi bir durum mu var? Ha söylemeyi unuttum birde 4.sınıfları aşağıya almışlar, 2.sınıfları yukarı acaba diyorum salı ve çarşamba tatilleri sonrası iktisat 4. yemekhaneye diğer snıflarıda başka yerlere yollayarak insanları okula çekmek için bir pazarlama taktiği falan mı var diye düşünüyorum...
Ayrıca dersleri altan alan ve diğer derslerle çakışan arkadaşlar ne yapacaklar merak ediyorum neyse Allah razı olsun en azından şimdilik sınıfımız var:)

deliderviş
deliderviş kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 7 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 20/01/2007
Aslında 4.sınıf 1.

Aslında 4.sınıf 1. öğretimde dersten atma gibi bir durum olmadı.Önce idare amiri gelip 2. öğretimlerin dersten çıkmalarını istedi yoksa idareye derdinizi anlatın gibilerinden laf etti. 2. öğretim arkadaşlarımız da haklı oldukları yönleri beyan ederek derse girdiler.Sonuçta 2. öğretim olup da sabah dersine karşı taraftan gelen birisi dersten çıkmak istemez o kadar yol gelmiş..Yani bizim sınıfta hoca izin verdi ama idare sokmadı derse gibi bir durum yok..

İkincisi kantin ile bina arasındaki kapı daha önceden kapanmıştı.Sebebi ise malum olarak her sene başı sıklaşıp daha sonra gevşetilen kimlik sorgulaması.Yoksa öğretimler arası fark gözetildiğini düşünmüyorum.

Sonuç olarak oldukça dar alanda çok kısa paslaşmalar yapıyoruz.Sınıflar yemekhane falan filan derken herkesi bir yere tıkıştırıp ders işlenmeye başladı.Artık çözümü de herkesi kendi öğreniminde derse sokmakta gördü idare herhalde.Yoksa 1+2. öğretimlerin sabah dersine girmesi bu küçük sınıflarla imkansız gibi...

MD
MD kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 36 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 05/06/2006
Bana anlatılan olaylar

Bana anlatılan olaylar böyledi detaylarını bilmiyorum.

Kilit olayına gelince ben bu sene hergün okula geldim ve bir kere bile kilitli görmedim bugüne kadar...

Sana kesinlikle katılıyorum 2.öğretimlerin 1 .öğretim derslerine özellikle zorunlu derslere girmesi olayına ben herzaman 2.öğretimlere (bende öyleyim) zorunlu derslere çok önemli bir durumda olmadığı sürece girmeyin dedim ama idari amirinin gelip sınıfa girmesini gereksiz buluyorum.

sinsiinsan
sinsiinsan kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 37 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 06/12/2006
kantinle bina arasındaki

kantinle bina arasındaki kapı ilk ders saatinin sonuna kadar kilitli.lise mantığıyla kapatmışlar kapıları sanki dışarıdan gelmek isteyen saat 10da gelemeyecekmiş gibi..

alfredo
alfredo kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 20 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 12/04/2007
lmao !!!

yav biz mezun olduk gittik hala ayni teraneler zorunuza gitmesin ama eger kendi basiniza yapabilirseniz yaparsiniz yok toplanalim toplu hareket yapalim namina birsey ariyorsaniz ben bizim okulun ogrencilerinden oyle bi cesaret beklemiyorum bizim okulun ogrencilerinin yarisi nasi desem bu konularda biraz pasif cekimser kaliyorlar :S:S

berkkumcu
User offline. Last seen 48 hafta 5 saat ago. Offline
Joined: 24/10/2008
1- İdari amirin hiçbir

1- İdari amirin hiçbir şekilde amfilere girip kimlik kontrolü yapmaya ve öğrencilerin amfiden çıkmasını söylemeye hakkı yoktur.
Öğrencileri derse sadece hoca almayabilir.

2- Dekan onaylı yazı asmışlar evet... Ancak bu yazının karşılığı yönetmelikte var mı? Elimde yönetmelik olmadığı için bilmiyorum, bilen söylesin lütfen.

3- Böyle bir uygulamaya geçmeden, devam zorunluluğu uygulamasına geçilmesi gerekmez mi her şeyden önce?
Kalabalığı işte o zaman görürsünüz. 200 kişi bir amfide! Yemez ama...
Peki bu ayrım mı yönetmeliğe daha yakın yoksa devam zorunluluğu mu?
Hal böyleyken zaten mevcudun çok azının geldiği öğretim gruplarını ayırmaya çalışmak nasıl bir yöntemdir...

4- Dün arkadaşlar hatırlattı, geçen sene ticaret hukuku sınavı için 4 amfi açmışlar!
Mevcudun çok azının geldiği öğretim gruplarını haksız yöntemlerle kontrolde tutmaya çalışan idare sınavlarda okulun gerçek mevcuduyla nasıl baş edecek?

5- Konferans salonlarının amfiye dönüştürülmesinden sonra koferanslar nerede yapılacak? Hatırlayanlarıınız vardır, İktisat Kulübü konferans salonlarında yılda ortalama 20 etkinlik düzenliyor. Hatta sadece bölümün organize ettiği paneller de yapılıyordu geçen seneye kadar... Şimdi konferans salonları iptal oldu! Bunun bir üniversitenin kendini kapatması anlamına geldiğinin farkında mısınız? Dersaneden ne farkı kaldı diyeceğim ama dersanelerde bile film gösterimleri yapılıyor.

karlmaxyadarona...
karlmaxyadaronaturanli kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 1 yıl 14 hafta ago. Offline
Joined: 27/05/2008
yönetim bu okul senin eserin..

[quote=berkkumcu]
1- İdari amirin hiçbir şekilde amfilere girip kimlik kontrolü yapmaya ve öğrencilerin amfiden çıkmasını söylemeye hakkı yoktur.
Öğrencileri derse sadece hoca almayabilir.

2- Dekan onaylı yazı asmışlar evet... Ancak bu yazının karşılığı yönetmelikte var mı? Elimde yönetmelik olmadığı için bilmiyorum, bilen söylesin lütfen.

3- Böyle bir uygulamaya geçmeden, devam zorunluluğu uygulamasına geçilmesi gerekmez mi her şeyden önce?
Kalabalığı işte o zaman görürsünüz. 200 kişi bir amfide! Yemez ama...
Peki bu ayrım mı yönetmeliğe daha yakın yoksa devam zorunluluğu mu?
Hal böyleyken zaten mevcudun çok azının geldiği öğretim gruplarını ayırmaya çalışmak nasıl bir yöntemdir...

4- Dün arkadaşlar hatırlattı, geçen sene ticaret hukuku sınavı için 4 amfi açmışlar!
Mevcudun çok azının geldiği öğretim gruplarını haksız yöntemlerle kontrolde tutmaya çalışan idare sınavlarda okulun gerçek mevcuduyla nasıl baş edecek?

5- Konferans salonlarının amfiye dönüştürülmesinden sonra koferanslar nerede yapılacak? Hatırlayanlarıınız vardır, İktisat Kulübü konferans salonlarında yılda ortalama 20 etkinlik düzenliyor. Hatta sadece bölümün organize ettiği paneller de yapılıyordu geçen seneye kadar... Şimdi konferans salonları iptal oldu! Bunun bir üniversitenin kendini kapatması anlamına geldiğinin farkında mısınız? Dersaneden ne farkı kaldı diyeceğim ama dersanelerde bile film gösterimleri yapılıyor.
[/quote]

dostum ağzına sağlık.. bunların hepsi okulun aciziyetinden dolayı yaptığı basiretsiz davranışlardır.. elden birşey gelmeyince anfiden sanki suç işlenmiş gibi öğrenci çıkartıyorlar! bu ne terbiyesizliktir ya! insanlar ne kadar yol teperek, nelerden fedakarlık yaparak, sıcak yatağını bırakıp ilim irfan öğrenmek için gidiyor, çok "ilgili" yönetimimizde akşamcıları sınıftan "attırıyor"! utansınlar başka bir şey demiyorum. hala komşumuz mehmet abinin 15 sene önce mezun olduğu zihniyetlen yönetiyorlar okulu. yıl 2008.. bilmem farkındalarmı..

sardunya
User offline. Last seen 1 yıl 25 hafta ago. Offline
Joined: 24/09/2008
bunca şeyden sonra okul

bunca şeyden sonra okul dememek lazım gelir oraya zira okul kelimesinin anlamını gerçekleştiren öğretim kurumlarına haksızlık yapılmış oluyr.devam eden az buçuk öğrenciye adam akıllı yer gösterseler keşke ayıp denen bişey var.

bahadır
User offline. Last seen 4 hafta 1 saat ago. Offline
Joined: 12/07/2008
Bina yapıldıktan sonra

Bina yapıldıktan sonra İşletme bölümü geri gelecek mi?Bu konuda bilgisi olan var mı acaba

ultraslan
User offline. Last seen 37 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 10/06/2006
işletme hocaları derslerde

işletme hocaları derslerde seneye bahçelievlerde olacaklarını söylüyomuş ama doğru mu yoksa çoğu ataköy bakırköyde filan oturduğu için işine geleni mi söylüyolar bilemiyorum

nd
nd kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 5 gün ago. Offline
Joined: 07/11/2006
"belki şehre bir film

"belki şehre bir film gelir,bir güzel orman olur.."
işte o zaman kimbilir belki o zaman bu okul okul olur
bu yaşanılanlar da eski bir zaman hatırası olarak kalır bizlere

Kara
Kara kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 8 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 25/06/2006
Sene 2023

Sene 2023 :
2005-2006-2007 2008-2009 yıllarında okudum ben bu okulda..
Her sey aynı her sey yerli yerinde(!) yine.
Hey sukur allahım degisen hicbir sey yok..!
Yoksa öğrenebilir miydi bu çocuklar kıt kaynakları nasıl kullanabileceklerini :)

mazlum1228
mazlum1228 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 09/04/2007
bir ince sitem

sayın Bahçelievler sakinleri biliyorum bu aralar pek sakin değilsiniz.Yan tarafınızda çalışan iş marinalarının gürültüsü oturduğunuz sıraların titremsi ve çabası...
Bunca yıldır kampus hayatına hasret kaldınız.Bölüm kontenjanı seksen iken yüz seksen oldu nüfusunuz.Katlandınız...Ders programında yazan profesörleri sadece ilk derste görüp bir daha görmediniz.Kendisini profesör sanan asistanların kaprislerini çektiniz.Hatta bazıları ders seçerken ki ilkelliği eleştirdiğiniz için sizin insanlığınızı sorguladılar.Yine katlandınız...
Bunlar sadece başlangıçtı tabi.Günler geçti, her gün üç oturulacak yer arasında kampus hayatını sürdürmeye çalıştınız.Normale uygun olan okul arkadaşlarınızla okulda toplanmak gerekirken, siz bir saat yol alarak taksimde buluştunuz…Günler geçmeye devam ediyordu tabi . Bir şehir efsanesi halini alan ‘’taşınma’’ umutlarıyla avunup durdunuz.Yanı başınızdan işletmedeki arkadaşlarınızı taşıdılar, siz onları kurtuldu sanıyordunuz ama onlarda çile çekmeye devam ettiler .Tek artıları artık yayılacakları çimleri olmuştu.Günler halen akıyordu.2008 -2009 eğitim öğretim yılı başladı.Yanı başımızdaki depreme dayanıksız bina halen duruyordu.Koca bir tatil dönemi geçmiş ve yıkılmamıştı.Nihayet yıkımına başlandı.Yıkımına başlanan binanın dibindeki amfi binasında insan hayatını gereğinden az önemseyerek eğitime devam ediliyordu.Dahası var amfi binasının yarısı da yıkılmıştı.Eğitim devam ediyordu.Okul yöneticileri kıt (gerçekten kıt) kaynakları etkin kullanarak hepimizi aynı binaya taşıdılar.Derslerde metrekareye düşen oksijen miktarı bile yarı yarıya azalmıştı.Ve halen çile devam ediyordu…
Bunca yaşanmışlıktan sonra artık gerekli tepkiyi koymak için sayısı bir elin parmaklarını geçmeyen oturaklarda, konuşmaya başladınız.Ve siz haklıydınız…
Ama artık o konuşmaları gerçek hayata geçirme vakti geldi.Olayın asıl kahramanlarını iyi analiz edip, gerekli tepkiyi koymalısınız.Size yakışan, İİBF öğrencileri olarak, gerekli yargıları oluşturmalısınız.Hepiniz artık bu sorunu sahiplenip gerekliğini yapmalısınız…
(bu arada bende sizlerden biriyim.Bende üzerime düşeni yapacağım.Bur da eleştirdiğim genel resimdir.Özelde kimseye eleştiri yapmadım.Tabi ki dersine gelen profesör var.Tabi ki çok iyi asistanlar var.)

golgiaygıtı
golgiaygıtı kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 gün 4 saat ago. Offline
Joined: 13/12/2006
mazlum1228 demiş

[quote=mazlum1228]sayın Bahçelievler sakinleri biliyorum bu aralar pek sakin değilsiniz.Yan tarafınızda çalışan iş marinalarının gürültüsü oturduğunuz sıraların titremsi ve çabası...
Bunca yıldır kampus hayatına hasret kaldınız.Bölüm kontenjanı seksen iken yüz seksen oldu nüfusunuz.Katlandınız...Ders programında yazan profesörleri sadece ilk derste görüp bir daha görmediniz.Kendisini profesör sanan asistanların kaprislerini çektiniz.Hatta bazıları ders seçerken ki ilkelliği eleştirdiğiniz için sizin insanlığınızı sorguladılar.Yine katlandınız...
Bunlar sadece başlangıçtı tabi.Günler geçti, her gün üç oturulacak yer arasında kampus hayatını sürdürmeye çalıştınız.Normale uygun olan okul arkadaşlarınızla okulda toplanmak gerekirken, siz bir saat yol alarak taksimde buluştunuz…Günler geçmeye devam ediyordu tabi . Bir şehir efsanesi halini alan ‘’taşınma’’ umutlarıyla avunup durdunuz.Yanı başınızdan işletmedeki arkadaşlarınızı taşıdılar, siz onları kurtuldu sanıyordunuz ama onlarda çile çekmeye devam ettiler .Tek artıları artık yayılacakları çimleri olmuştu.Günler halen akıyordu.2008 -2009 eğitim öğretim yılı başladı.Yanı başımızdaki depreme dayanıksız bina halen duruyordu.Koca bir tatil dönemi geçmiş ve yıkılmamıştı.Nihayet yıkımına başlandı.Yıkımına başlanan binanın dibindeki amfi binasında insan hayatını gereğinden az önemseyerek eğitime devam ediliyordu.Dahası var amfi binasının yarısı da yıkılmıştı.Eğitim devam ediyordu.Okul yöneticileri kıt (gerçekten kıt) kaynakları etkin kullanarak hepimizi aynı binaya taşıdılar.Derslerde metrekareye düşen oksijen miktarı bile yarı yarıya azalmıştı.Ve halen çile devam ediyordu…
Bunca yaşanmışlıktan sonra artık gerekli tepkiyi koymak için sayısı bir elin parmaklarını geçmeyen oturaklarda, konuşmaya başladınız.Ve siz haklıydınız…
Ama artık o konuşmaları gerçek hayata geçirme vakti geldi.Olayın asıl kahramanlarını iyi analiz edip, gerekli tepkiyi koymalısınız.Size yakışan, İİBF öğrencileri olarak, gerekli yargıları oluşturmalısınız.Hepiniz artık bu sorunu sahiplenip gerekliğini yapmalısınız…
(bu arada bende sizlerden biriyim.Bende üzerime düşeni yapacağım.Bur da eleştirdiğim genel resimdir.Özelde kimseye eleştiri yapmadım.Tabi ki dersine gelen profesör var.Tabi ki çok iyi asistanlar var.)

[/quote]

bu kadar mı güzel anlatılırdı yahu..

mazlum1228
mazlum1228 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 09/04/2007
teşekkür edrim golgi :)

teşekkür edrim golgi :)

jansu
User offline. Last seen 7 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 19/11/2006
katılıyorum mazlumcum ;)

katılıyorum mazlumcum ;)

mazlum1228
mazlum1228 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 09/04/2007
teşekkür ederim cansucum

teşekkür ederim cansucum :)

Köfte Ekmek
User offline. Last seen 3 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 14/05/2008
30 ekim perşembe 12:30 basın açıklaması

arkadaşlar bugün yemekhanede yapılan ve öğrencilerin katıldığı topantıda okulun içinde buunduğu beşeri olanak krizi ve ders işleyememe konuşuldu basına kamu oyuna ve REKTÖRE ne halde olduğumuzu göstermek için marmara bahçelievler kampüsü öğrencieri adıyla basın açıklaması yapmaya kararverdik.basın açıklaması perşembe günü saat 12:30 da okulun önünde yapılacaktır.okulu ve eğitimi için duyarlılık gösteren arkdaşları bekleriz...

11
11 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 04/06/2006
ben haber vereceğim birkaç

ben haber vereceğim birkaç yere haber verdim. Tarihle oynamamaya çalışın derim.

mazlum1228
mazlum1228 kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 09/04/2007
ya basın açıklamasının

ya basın açıklamasının yazımı kim üstlendi bilgisi olan var mı?

baron
User offline. Last seen 4 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 09/07/2008
arkadaslar bu calısmalar

arkadaslar bu calısmalar karsılıgında idareden hiç mi bi cevap alınamadı?? bilgisi olan var mı??

Köfte Ekmek
User offline. Last seen 3 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 14/05/2008
dekanla konuştuk

dekanla konuştuk yapabileceğini yaptığını söyledi son dersliklerin açılmasıyla

baron
User offline. Last seen 4 hafta 23 saat ago. Offline
Joined: 09/07/2008
son dersliklerden kastın

son dersliklerden kastın konferans salonları mı???

Köfte Ekmek
User offline. Last seen 3 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 14/05/2008
evet bide personel

evet bide personel yemekhanesi filan

seyhn
seyhn kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 12 hafta 6 gün ago. Offline
Joined: 20/02/2007
Ne şahane çözümler aman

Ne şahane çözümler aman yarabbim!!

sidarta
User offline. Last seen 6 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 04/01/2008
yanlışsa düzeltin!!!

kesin tarih;30 Ekim(yani yarın) saat 12:30 yer kampüs önüdür. bunun üstüne bir degişiklik yapılmamıştır , "VELİ"lerle birlikte bir basın açıklaması gerçekleştirilecektir bu yüzden herkesin ailesinin bundan haberdar olması ve duyarlılık göstermesi gerekmektedir bildigim kadarıyla.. yarın görüşmek üzere..

alfredo
alfredo kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 20 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 12/04/2007
ee noldu ??? sonuc ??

ee noldu ??? sonuc ??

deliderviş
deliderviş kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 7 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 20/01/2007
Basın açıklaması

Basın açıklaması yapıldı,sloganlar atıldı,kısıtlı alanda bir yürüyüş yapıldı..Tabi sivil polisler falan filan eksik olmadı.basından arkadaşlar da vardı.Umarım verdiğimiz tepki yerine ulaşır..

Ayrıca BirGün Gazetesi yarın 3. sayfasında haber olarak verecekmiş ilgilenenlere duyurulur..

alfredo
alfredo kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 20 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 12/04/2007
hade bakam umarim amaciniza

hade bakam umarim amaciniza ulasirsiniz....

deliderviş
deliderviş kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 7 hafta 3 gün ago. Offline
Joined: 20/01/2007
http://www.sendika.org/yazi.p
berkkumcu
User offline. Last seen 48 hafta 5 saat ago. Offline
Joined: 24/10/2008
basında biz

birgün gazetesi 3. sayfadan vermiş haberi ama internet sitesinde göremedim garip bir şekilde..
başka bir yayın organında rastlayan var mı?

sokak lambası
sokak lambası kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 3 hafta 4 gün ago. Offline
Joined: 05/10/2007
(h5)

demek bizim okulumuzda da olabiliyormuş.eyvallah

chagdash
User offline. Last seen 23 hafta 1 gün ago. Offline
Joined: 18/11/2006
http://haber.sol.org.tr/sonun
berkkumcu
User offline. Last seen 48 hafta 5 saat ago. Offline
Joined: 24/10/2008
sendika.org, birgün ve sol.org

arkadaşlar bütün medyaya faks çekti, ajanslara haber verdi ama sadece sendika.org, birgün gazetesi ve sol.org gördü.. öyle mi?

öyleyse.. birbirinden ayrı anlayışlara sahip üç sol yayın organı, öğrencilerin hak arayış eyleminde buluşabiliyor.. ama ana akım medya basın açıklamasını dikkate bile almıyor....

bir eylem de ana akım medyaya karşı mı yapsak ne..!

Köfte Ekmek
User offline. Last seen 3 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 14/05/2008
ya ergenekon soruşturması

ya ergenekon soruşturması mı ne varmış aynı saaterde basın o yüzden pek ilgi gösterememiş

berkkumcu
User offline. Last seen 48 hafta 5 saat ago. Offline
Joined: 24/10/2008
duuuyduk duuymadık demeyiiiin basında muhaabir kalmamıııış!!!

gazeteler, kanallar vs.. de birer muhabir çalıştırıyor zaten.. onlar da ergenekona gitmiş..
bütün sır perdesini bir anda araladın köfte ekmek, büyüksün!

Köfte Ekmek
User offline. Last seen 3 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 14/05/2008
sen hiç haber falan

sen hiç haber falan izlemiyosun galiba gazete falan da okuduğunu düşünmüyorum ergenekonun ne anlama geldiğini gündemi oluşturup oluşturmadığını bilmiyosun galiba

adigeXX
User offline. Last seen 4 hafta 4 gün ago. Offline
Joined: 06/11/2008
unıversite hayallerı ve

unıversite hayallerı ve bahcelıevler kampusu paradoksunu yasayan bır genclıgın agıdı ancak bu kadar dramatik olabılırdı herhalde...

moonauspicios
moonauspicios kullanıcısının resmi
User offline. Last seen 4 hafta 2 gün ago. Offline
Joined: 07/11/2008
derslerde iki büklüm olduk

derslerde iki büklüm olduk kaldık konferans salonunda.okulumuz 4 yıl sonra iyi iktisatçı yetiştiremezse üzülmesin omurga sağılığı çökmüş,sakat iktisatçılar yetiştirecektir!!!